Poprvé v kruhu a já už vím své

9. 07. 2014 23:35:00
Dnes odpoledne jsem se rozjela do Přívětic na Rokycansku, šla jsem do nejnovějšího kruhu v obilí. Chtěla jsem "to" jednou vidět na vlastní oči a pocítit na vlastním těle. Poznat nepoznané!

Kruh se nachází, ač to tak na fotce nevypadá v docela velkém kopci. Je vidět hned od příjezdu z Bezděkova směrem k Přívěticím po pravé straně. Auto jsem nechala na odbočce za rodinnými domky na kraji Přívětic po pravé straně. Cestiček ke kruhu je dost, jedna velká, pohodlná, krásně vyšlapaná, tou jsem se vydala vstříc novému zážitku.

Pocity po příchodu jsou zvláštní a tajemné. Necítím sice nic až tak výjímečného, ale jen ta myšlenka, že tu jsem, je moc báječná. Zuju si boty a procházím se. Stébla nejsou polámaná jako na pěšince, po které jsem přišla a neleží různými směry, jsou ladně položena, jakoby v upravených snopcích. Zajímavý je vnitřní neukončený kruh - ležící stébla přecházejí do stojících přesně po cca 20 cm ve stočených snopech ve tvaru copánků a jsou přesně provlečena do vedle stojících klasů. Předpokládám, že kdyby se konec dělal dejme tomu prknem, polehla by v místě ukončení částečně i stojící stébla. Ve velkém trojúhelníkovitém prostoru - v pyramidě, jde od jejího vrcholu na prostředek základny, předěl. Na jedné půlce jsou stébla položena směrem doleva, na druhé doprava. Je to tvořeno jako zubatá pěšinka, taková cik cak, jakou si děláme ve vlasech - jeden čas byla hodně módní. Co je zvláštní, že je zubatá pěšinka opět přesně rozměřená a stébla pravidelně překládaná a přeskládaná. 

Co se týká energie nejvíce jsem ji pocítila úplně nahoře v okrajovém kruhu v určitém nejvyšším bodě, na čemž jsem se shodla i s paní, co tam byla s dětmi. Mně se tam mírně zamotala hlava a ona říkala, že se jí hlava trochu rozbolela. Byly jsme tam každá nezávisle na sobě, až dole jsme si o tom pověděly.

Jelikož skoro nikdo v kruhu nebyl, lehla jsem si doprostřed toho nejmenšího kroužku znázorňujícího prý slunce. Zavřela jsem oči a snažila se na nic nemyslet, meditovat. Celé odpoledne bylo neustále pod mrakem, ale když jsem se začala soustředit sama na sebe a vnímat všemi smysly každou část těla i duše, zrovna vykouklo slunce z obláčků a začalo mne hřát - to však připisuji krásné a příjemné náhodě :-).

Poprosila jsem o zdraví, o dobro pro mou rodinu a blízké, o mír na světě, o ukončení válek, o duchovní obrodu planety země, o zachování mírumilovné a hojné přírody, o lásku pro všechny lidi a o pomoc naší civilizaci a poděkovala. Když jsem šla dolů k autu trochu jsem se motala - no nevím, jak to se mnou doopravdy bylo a co na mě mělo víc vliv, zda zvýšená energie, nebo moje víra a soustředění :-).

Jedno vím ale jistě, podle mne tohle lidi ani náhodou NEVYTVOŘILI!!! Nechápu, jakou technikou by to dokázali a jak by to v té tmě a do kopce tak precizně vyšlapali a přesně rozměřili.

Večer jsem si zapnula zprávy a zrovna říkali, že kruh v Boskovicích je falešný, protože prý je křivá jedna čára a kdosi viděl v noci jít k poli dvě postavy s batohem a nářadím. Tak se, prosím, už přihlašte "vy inženýři"..., já už vím své ;-).

Foto příloha: http://jihol.rajce.idnes.cz/kruh

 

Autor: Jiřina Holotová | středa 9.7.2014 23:35 | karma článku: 31.93 | přečteno: 3415x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Věda

Dana Tenzler

Barvy v kuchyni (3) - přírodní červená

Blíží se Velikonoce. Napadlo vás někdy, čím se vlastně barví velikonoční vajíčka? Jakými přírodními nebo umělými barvivy se dá jídlo barvit dnes a jak tomu bylo v minulosti? (délka blogu 3 min.)

28.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 13.20 | Přečteno: 130 | Diskuse

Zdenek Slanina

Problém co začal už Arrhenius: Kysličník uhličitý a doba ledová - a teď i sopečné aktivity

Už S. Arrhenius řešil vztah obsahu CO2 v atmosféře i k době ledové. Tehdy hlavně ukázal, že jeho navyšování v atmosféře povede k nárůstu její teploty. Nyní výzkumy z univerzity v Sydney ukazují na roli sopek v nástupu ochlazování.

26.3.2024 v 5:22 | Karma článku: 25.00 | Přečteno: 519 |

Martin Tuma

Berte Viagru, dokud si na to vzpomenete

Rozsáhlá studie odhalila významné snížení výskytu Alzheimerovi nemoci u pravidelkných uživatelů Viagry

25.3.2024 v 14:17 | Karma článku: 13.60 | Přečteno: 303 | Diskuse

Dana Tenzler

Barvy v kuchyni (2) - průmyslová žlutá

Blíží se Velikonoce. Napadlo vás někdy, čím se vlastně barví velikonoční vajíčka? Jakými přírodními nebo umělými barvivy se dá jídlo barvit dnes a jak tomu bylo v minulosti? (délka blogu 3 min.)

25.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 14.44 | Přečteno: 189 | Diskuse

Dana Tenzler

Barvy v kuchyni (1) - přírodní žlutá

Blíží se Velikonoce. Napadlo vás někdy, čím se vlastně barví velikonoční vajíčka? Jakými přírodními barvivy se dá jídlo barvit dnes a jak tomu bylo v minulosti? První díl seriálu o barvách.

21.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 18.12 | Přečteno: 293 | Diskuse
Počet článků 140 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4239

Žijeme v překotné době a záleží na každém z nás, jakým směrem se bude svět ubírat, zda ve společnosti převáží zdravý selský a racionální rozum, nebo zda se necháme vmanipulovat do světa plného nesvobody, diktátu, zvrácených ideologií a hodnot, do světa orwellovského typu. 

 

 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...