Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naprosto neuvěřitelný článek. Obdivuji trpělivost policistů. Jediné co mi vadí je,že k zpacifikováni té "dámy" použili obušek pod krk a ne jiný prostředek (tasser,spray). A také to,že nechali jen tak ty dva vulgární přicmrdovače.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Ta paní bude zřejmě podobná "rebelka" jako Julie Jamampravosedět.:-P

1 0
možnosti

O paní Julii bych se neotíral, šlo evidentně o psychicky nemocnou ženu (zřejmě trpěla frontálním syndromem).

V tomto případě jde nejspíš taky o psychicky nemocnou ženu (histrionská porucha osobnosti, dříve zvaná hysterie), ale policisté na strážním stanovišti nejsou psychiatři aby její psychickou poruchu diagnistikovali a poskytli psychoterapii. Měli služební zadání nepustit tam auta, a to plnili.

0 0
možnosti

Normální člověk by se po výzvě policistů otočil a bylo by to vyřešeno. Nevím , co je ta paní zač, ale chovala se strašně a policie s ní měla "svatou" trpělivost. Já bych jí z toho auta vyrval daleko dříve.!!

4 0
možnosti

Původně jsem myslela,že titulek je ironicky myšlen,no není.Já naopak policajty obdivuju,já bych jí z auta vytáhla nejpozději po 5 minutách.Policajt se má poslechnout a ne s ním diskutovat,ke všemu nesmyslně.A že to byla ženská,no a co?Tak ať se tak chová.

4 0
možnosti

Diskutéři!!!!!! Pište jenom souhlasné příspěvky, nebo budete v rámci zemanovské demokracie okamžitě vymazání. Zeman a paní Holotová kritiku neberou, jen plusyRv

3 1
možnosti

taky koukám,.... jsem zvědavá, jak dlouho přežije můj nekompromisní příspěvek ;-D

1 0
možnosti

Paní Holotová, jste typický  zákeřný člověk. Píšete o tom, že chcete pravdu a spravedlnost, jak spokojeně sledujete kladné příspěvky a karmu. Pochopitelně. Když někdo napíše vaši kritiku, smažené ji. Smazat kritika není kritika a ta se nepočítá. Vy jen zákeřně berete jen souhlasné příspěvky. Jste stejně zlá a zákeřná jako ostatní vulgarfans se Zemanem ;-O;-O;-O

9 0
možnosti

Paní Burjánková, kritiku, ale slušně napsanou zde nechávám. Nevím, v čem má spočívat moje zákeřnost, popsala jsem v článku co se stalo a opakuji tady stále dokola, že závěr policejního zákroku byl, dle mého názoru, nepřiměřený situaci. Na mě zkrátka celý ten konec policejní akce tak působí. Vulgární příspěvky a urážky zde ale nehodlám tolerovat. Nikdy bych si osobně nedovolila někomu do diskuze pod jeho vlastní článek napsat, že je zlý a zákeřný, aniž bych ho znala, na rozdíl od Vás. Diskuze v článcích může bloger také nepovolit a uzavřít. Někteří blogeři to tak dělají, je jen tedy zcela na mě, zda diskuzi ponechám otevřenou a snažím se zde slušně i reagovat. Můj názor na prezidenta Zemana a k celé politické situaci u nás, vím nejlépe já sama.  Děkuji přesto za Vaši reakci.

0 1
možnosti

Policisti se v tomto pripade zachovali maximalne korektne a profesionalne.

10 1
možnosti

Mohla byt rada, ze nebyla v USA. Tam by policisti tasili kver, pripadne ji zpacifikovali tasserem. U nas jsou zbytecne mekci. Jedna slusna vyzva a pokud osoba neposlechne, tak primerene nasili.

9 0
možnosti

Po shlédnutí Vámi nabídnutého videa prohlašuji, že pokud by byl policista postaven mimo službu, jen by se potvrdilo, že pokud pracujete dobře, nikdo si toho nevšimne. Berte to s rezervou - tohoto výborného pracovního výkonu si samozřejmě nevšiml jen málokdo.

Paní tam prostě neměla co dělat a nechtěla to pochopit. Být na místě policisty já, asi by mi ruply nervy. A to už dlouho předtím, než on přikročil k tomuto Vámi odsuzovanému zákroku.

Jak by jste se na to dívala, kdyby ji tam policista pustil a auto by bylo narvané výbušninou, kterou by na dálku odpálili. U nás málo pravděpodobné, ale vždycky bylo jedno poprvé.

Podle mě by měli policisté dostat čtrnáct dní placené dovolené navíc, mimořádnou prémii a pochvalu za dobře odvedenou práci. Přesně takhle by měla policie fungovat.

13 0
možnosti

J87a62n 92S12e58m60i54k

21. 11. 2014 12:17

Nerozumim. 

Zakony plati pro kazdeho, i pro automobilizovane priznivce prezidenta.

Ti policiste tu pani X krat vyzvali. 

Pak nemeli jinou moznost nez ji fyzicky z auta "vyndat".

Proste delaji jen svou praci.

9 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4285x
Žijeme v překotné době a záleží na každém z nás, jakým směrem se bude svět ubírat, zda ve společnosti převáží zdravý selský a racionální rozum, nebo zda se necháme vmanipulovat do světa plného nesvobody, diktátu, zvrácených ideologií a hodnot, do světa orwellovského typu.