Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nečtěte bulvár a budete mít klid ..... ;-)

Konečně, pro koho je bulvár určen? Pro ty, kdož chtějí být pouhými konzumenty .... tedy čtete bulvár a pak se rozčilujete nad jeho úrovní? To je dost podobné, jako když si pořídíte třicet let starou ojetinu a divíte se, že to nemá centrál, ABS, Airbag a navíc to baští strašně moc ....

0 0
možnosti
PP

Sodoma, Gomora, historie se opakuje lidé jsou nepoučitelní

1 1
možnosti
ZU

Máte pravdu, když má někdo trošku smůlu, tak mi nepřipadá normální se tím chlubit v průvodu.To by mohli mít svůj pochod lidé dementní, s vozíkem, lupenkou a dalšími problémy. ....

1 2
možnosti
Foto

J93a52n 68F65i70a94l84a

26. 6. 2015 23:17

Já mám smůlu? To je pro mě ale novinka. :-) Já ale nemám pocit, že bych svojí homosexualitou byl o něco ochuzen na rozdíl od vozíčkářů, kteří se nikdy nebudou moci procházet po pláži. Vozíčkáři by asi rádi chodili, ale já bych být heterosexuál nechtěl, protože bych nikdy nepotkal někoho takového jako je můj přítel. Nemám pocit, že by kvalita mého života byla nižší než Vaše. A smysl průvodů není chlubení se se svojí orientací, ale pouze oslava Stonewallských nepokojů v USA. Stejně jako Svátek žen nespočívá v hrdosti na své vlastní pohlaví, ale na hnutí za ženská práva. Jenom mě štve to, jak Prague Pride probíhá. Měli by se tam chovat víc decentně, aby pak nevyvolávali dojem, že homosexuálové jsou jenom zmalovaní šašci. V Amsterdamu se těchto pochodů zúčastňují i důchodci a jeptišky.

0 1
možnosti
Foto

J63a28n 55F89i76a50l56a

26. 6. 2015 15:41

Paní autorka by se měla za sebe stydět! Lumír Olšovský nikomu svojí orientaci necpe. Žije tak diskrétně, až to ani není hezký. Nechodí ani po ulici s přítelem za ruku! Já i můj přítel žijeme stejně jako všichni ostatní a svojí orientaci veřejně prezentujeme stejně jako většinová společnost. Nikomu ji nevnucujeme, necpeme, ale zároveň ani nezapíráme. Nechápu, proč někteří lidé mají pořád potřebu si na někom léčit své mindráky! Prostě každý homosexuál má žít se svojí orientací stejně jako každý heterosexuál, protože to, co je přijatelné mezi mužem a ženou, je přijatelné i mezi 2 muži/ženami. A když mnohdy vidím, jak se kluk s holkou olizují v tramvaji plné lidí, tak se mi nezdá, že by exhibicionismus byl pouze fenomén naší komunity. Je to o lidech. Nevidím jediný důvod, proč by ale nemohla být veřejně publikována zpráva o svatbě gayů stejně jako o svatbě heterosexuálů. Děti by si to přečíst měly, aby právě viděly, že nejsme jenom vykroucení šašci, kteří mají potřebu exhibovat v ulicích, byť těch je jenom zanedbatelné promile.

2 1
možnosti
JH

To jste špatně pochopil, já nekritizuji pana Olšovského, dokonce se mu hned v nadpisu omlouvám, ale Super.cz, nebo jiné lidi, kteří obtěžují svou vulgaritou, nevkusem a bulvárně prezentují svou nebo cizí homosexualitu. Sám píšete : "A když mnohdy vidím, jak se kluk s holkou olizují v tramvaji plné lidí, tak se mi nezdá, že by exhibicionismus byl pouze fenomén naší komunity"  a to je to, o co tu jde. Naše společnost v poslední době nemá absolutně žádné zábrany a morálku. Zkuste si to přečíst pořádně a bez emocí, nenapadám jen jednu komunitu, můj článek má jiný smysl, děkuji

1 4
možnosti
OP

Diskusi jste si odhadla správně, já vám ten odhad trochu pokazím a dám R^

2 2
možnosti
JH

Děkuji, paní Pavlíková :-)

1 1
možnosti
LN

...jste pokrytec...vlastně pokrytkyně....

6 4
možnosti
JH

Pane Nádvorníku, od Vás mne to nepřekvapí ;-) ani neurazí

1 3
možnosti
ZB

Vážená autorko. Na Váš názor lze odpovědět pouze - NO A CO JAKO MÁ BÝT?

5 3
možnosti
JH
Foto

Já dám karmu.  Na rozdíl od tebe, Jiřino, si nedávám jako startovací stránku Seznam a bulvár čtu minimálně, tam nejde vůbec o to, podávat pravdivé informace a ti pisálkové nemají se seriózními novináři společného pranic. Takže bych se nad pojmem manžel v registrovaném partnerství nejspíš ani nepozastavil.

On ten Venca Klausů, byť s jeho jinými myšlenkami nesouhlasím, měl v tomhle pravdu. Homosexualita je přirozenou součástí přírody, podle nějakých výzkumů má sloužit k regulaci přemnožení, ale propagace homosexualismu mi přijde nejen nepřirozená, ale zvrácená. Společnost si v přístupu k homosexuální menšině prošla vývojem a ta je dnes uznávána jako něco, co je přirozenou součástí světa. Nicméně nedělejme z toho něco, co by měl být mainstream. Už mi totiž připadá, že náležet k majoritě a vyznávat tradiční křesťanské hodnoty je hřích a zaslouží si trest. Takže to tedy ne.

Nebudu řešit článek v bulvárním tisku, ale za myšlenku dávám karmu.

3 3
možnosti
ZB

Fakt škoda, že se nedá dát antikarma, právě jste překonala pány Hermánka i Olšera.

Fakt nevidím problém, pokud si děti přečtou, že existují i homosexuálové a že žijí jako ostatní

, jen s lidmi stejného pohlaví.

9 3
možnosti
Foto

Hemele, jak často já piši o 4%?

1 1
možnosti
JD

No aby ses náhodou neopupínkpvala, že někdo označil svého partnera za manžela.

Podívejte se kolem sebe na tu heterosexuální morálku, každé druhé manželství je rozvedené, stovky tisíc dětí vyrůstají bez rodičů nebo mají každou chvíli jiného strejdu či tetu, tisíce samoživitelek, kámen píchá cihlu a vy se tu budete rozohňovat nad pár titulky z bulváru.

8 2
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4285x
Žijeme v překotné době a záleží na každém z nás, jakým směrem se bude svět ubírat, zda ve společnosti převáží zdravý selský a racionální rozum, nebo zda se necháme vmanipulovat do světa plného nesvobody, diktátu, zvrácených ideologií a hodnot, do světa orwellovského typu.