Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Klinika? Uměle vyvolaná kauze , pro zastínění jiných věcí.

2 0
možnosti
RO

na čt jsou zhulení od rána do večera a taky jim to platíte ;-)

4 0
možnosti
JH

Ano jsem, kdysi jsem za původní Úsvit kandidovala jako nestraník, po rozkolu také nejsem členkou ani jedné strany a píši jako obyčejná blogerka a občanka výhradně sama za sebe, jako každý jiný bloger. Už jsem to tu vysvětlovala, na webu ÚNK zůstala informace, která se stále zobrazuje. V pohodě? Nebo je to něco proti něčemu? Máte ještě nějaký dotaz? :-)

11 0
možnosti
PB

..... naja,- voni to maj v tem Práglu trochaj ináč,- takový pravdový a láskový !

2 0
možnosti
JC

To jo. A kavárny, ty milujou. I na klinikách ...

2 0
možnosti
Foto

Karma. Taky jsem o Klinice psal. Příbuzní ze Žižkova mají s nimi rovněž potíže. Stát určitě není natolik bohatý, aby budovu na Parukářce zdarma nechával squatterům, když by za ni mohl utržit, odhaduji minimálně 30 milionů.

19 0
možnosti
JH

děkuji, přečetla jsem si, taky ok :-)

3 0
možnosti
Foto

Ode mě též velká karma.

11 0
možnosti
JC

Nic víc, jenom - souhlasím!R^

15 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4285x
Žijeme v překotné době a záleží na každém z nás, jakým směrem se bude svět ubírat, zda ve společnosti převáží zdravý selský a racionální rozum, nebo zda se necháme vmanipulovat do světa plného nesvobody, diktátu, zvrácených ideologií a hodnot, do světa orwellovského typu.