Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P51a59v19e37l 14K31o76z18á41k

22. 7. 2016 11:25

Minulých 20 let u nás kontrolovali sexualitu dvě přistěhovalci, z Košic a z Astany. To nám budiž poučením, jak fuk je přistěhovalcům situace u nás, sotvaže se dopracují rejžovadla.

0 0
možnosti
JH

Amerika, země neomezených možností a oplzlostí!

0 1
možnosti
SN

:-).......ČSSD v čele se Sobotkou se v "spravedlivém" rozhořčení zřekla poslankyně paní Nytrové, která také tento problém popsala. Ta si za svým názorem stojí a prohlásila, že v politice končí !

Kdo z politiků, pokud mi paměť sahá tak stál za svým názorem, že by se zřekl dobře placeného místa? Fandím jí a Vás oceňuji, ačkoliv jste u některých diskutérek

narazila ! R^R^R^

4 0
možnosti
JH

Děkuji :-), škoda poslankyně, měla by pokračovat v politice, ale né s ČSSD

3 0
možnosti
DD

Tak tedy pár osobních vzpomínek. Jelikož jsem ročník 68, pamatuji doby před všeobecnou tolerancí. Bydlel jsem tehdy v Praze a občas byl nucen zajít na veřejné záchodky. Kdo to pamatuje ten ví, jak to tam vypadalo. Neskutečný puch, že se tam člověk opravdu zdržel jen tak dlouho, kolik mu prostata dovolila. A mezi tím zevlovaly prapodivné existence. Měly i svérázné literární ambice. V mládí jsem se jim asi dost líbil, soudím tak z toho, že jsem byl několikrát cílem jejich zájmu. Byl jsem zmaten a disgustován. Nicméně odešli tak rychle, jak přišli a bez újmy fyzické. Pak jsem se naučil je tolerovat, asi jako většina mírumilovných lidí. Ale po tom, co jsem viděl na fotografiích a na You tube..... Bůh s nimi !

7 0
možnosti
MK

R^R^ Souhlas. Můj názor je pod p. Mazalem.

3 0
možnosti
DD

Můj Bože, oni si těmito orgiemi hnusu koledují o pogrom. Jestli se organizace homosexuálů nedistancuje od těchto zvěrstev, pak končí moje dosavadní tolerance k těmto sexuálním deviantům. A rozhodně nebudu sám.

6 2
možnosti
JC

Souhlasím s Vámi, paní.

5 0
možnosti
Foto

Neuplyne den, aby tu někdo nešířil nějaké apokalyptické vize. Už to začíná být docela nuda. Myslím, že problémem nejsou homosexuálové, ale spíš posedlost některých lidí tímto tématem. Místo zásadních problémů se řeší prkotiny typu Prague pride.

4 12
možnosti
MK

Problémem nejsou homosexuálové, že existují; je to přírodní anomálie. Ale aby propagace 4% anomálie byla na každém rohu a s oslavnými průvody pomalu jako ten nezdravější způsob partnerského života, to je za hranou.

Obecně nemám nic proti homosexuálům, dokonce jsem pro osvojení dítěte svého partnera, ale nesouhlasím s klasickou adopcí.

Kde jsou 25x větší oslavné průvody heterosexuálů? Nesouhlasím s tím, aby jinak orientované někdo jakýmkoli způsobem napadal, ale také nesouhlasím s tím, aby byla jejich jinakost oslavována.

5 1
možnosti
JR

J84a17r64a 85R83a14n39k

21. 7. 2016 5:10

Odesel pan Olser s blogy plnymi nechutnosti, ktere musel dlouho hledat a tak jste ho zastoupila? Mate pocit, ze je to nutne? Trochu medvedi sluzbaRv

4 26
možnosti
MN

Paní Rank, vám připadá nechutný článek, popisující fakta, že komunita LGBT se na veřejnosti beztrestně dopouští chování, které by heterosexuální komunitě vyneslo trestní stíhání za výtržnost, veřejné pohoršení a ohrožení mravní výchovy mládeže? Vám nepřipadá nechutné spíše toto chování a tolerance vůči němu?

23 0
možnosti
MR

ja proti gayum nic nemam, ale ruzne smajchlovani, i hetero, to je soukroma vec, asi jako jit mocit nebo kadit, dela to kazdy, ale pokud to budu delat na ulici tak dostanu prinejmensim pokutu.

Muzou to delat, ale od toho maji sve kluby, a tam jde kdo chce, tak to nikomu nevadi.

21 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4285x
Žijeme v překotné době a záleží na každém z nás, jakým směrem se bude svět ubírat, zda ve společnosti převáží zdravý selský a racionální rozum, nebo zda se necháme vmanipulovat do světa plného nesvobody, diktátu, zvrácených ideologií a hodnot, do světa orwellovského typu.