Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Máte hezké přání, ale zda to dokáže Ježíšek, nevím, nevím. Avšak věřit se má. Já jsem před týdnem napsal trochu podobnou prosbu Ježíškovi: http://pavelliprt.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=574771

1 0
možnosti
JH

Moc pěkně jste to napsal, nevšimla jsem si dříve. Vidíte, podobná přání. Tak snad se nám budou plnit :-)

0 0
možnosti
Foto

Svět bez Islámu nám klid a mír nezajisstí, ale byl by to dobrý start.

1 0
možnosti
MP

A nezlobila jste ?

0 0
možnosti
JL

Zajděte si do kina na nejnovější pohádku - je tak trochu o Strachu (Strachovi). Na dvě hodiny zapomenete na všechno a bude Vám dobře. Možná Vám ten pocit (stejně jako mně) vydrží i déle.

0 0
možnosti
JH

jó, pohádky jsou dobrý, ale my nežijeme v pohádce, ale v realitě :-)

0 0
možnosti
MK

R^ Jo, jo, bylo by moc hezké, kdyby Ježíšek přání vyslyšel.

Už dříve jsem s ním mluvil a řekl mně, že je potřeba přiložit ruku k dílu, protože když to spadne jeho zásluhou z hůry, nevážili bychom si toho!;-):-)

Přeji hezké dny, paní Holotová.

1 0
možnosti
JH

To máte pravdu, děkuji a nedejme se! Klidné svátky, pane Kulhavý :-)

0 0
možnosti
JL

Svět beze strachu a bez násilí - tak to byste toho chtěli moc. Uvidíme po smrti, jestli jste nezlobili, třeba se vám to splní.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS