Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nepsala jste do Rudého Práva pod pseudonymem Kojzlar? Klidně bych tomu věřil...

3 1
možnosti
Foto

Ještě jste zapomněla na chemtrails, ilumináty, židozednáře, CIA a jestřáby z vólstrýtu. To je velký nedostatek. Takto se příznivcům spikleneckých teorií nezavděčíte.

1 2
možnosti
Foto

Komu není rady, tomu není pomoci že......

1 0
možnosti

To, že ostatní taky kradou, neznamená, že se nemá proti Babišovi bojovat. Ostatně on je ten, co svoji politickou kariéru staví na morální čistotě, do níž má velmi daleko (fakt se nestal zázrak a nedošlo k napravení celoživotního lumpa). A Zeman? Tady nejde o světonázory, ale způsob jakým je podává, o jeho chování a pocit nadřazenosti. Ještě trochu víc toto zaráží u nuly Ovčáčka.

5 0
možnosti

Tohle cernobile videni sveta je rozkosne. Jste proti prijimani uprchliku? Tak jste fasista! Jste pro prijimani? Slunickar! Jste proti Zemanovi? Kavarna! Jste pro Zemana? Rusofil! Jenze ono neplati, ze proti certu se musi bojovat dablem. Ze me desi Babis neznamena, ze volim Sobotku nebo Kalouska. Ze nechci Zemana neznamena, ze to hodim Horackovi. Kdo neni s nami je proti nam a kdo chvili stal, jiz stoji opodal... Hezky se nam to vraci.

6 0
možnosti

J55a53n 30Z93e31m17a53n78e47k

18. 5. 2017 14:45

Vidím že se zavírájí ústa normálním ostrým reakcím a diskuse se budou vést uhlazeně,jen oby se snad náhodou někdo neurazil.Zatímco všude ve světě a už i v Evropě teče krev.Já miluju EVROPU já se tu narodil a fandím lidem kteří ji chtějí chránit.President Zeman a ministr financí Babiš,podle mě rozhodně nejsou lidi kterých bychom se měli zbavovat !;-)

2 3
možnosti

Zeman nikoho neochrani, protoze na to nema pravomoce a Babis nikoho neochrani, protoze na tom nema ekonomicky zajem.

2 0
možnosti

Vždyť to je normálně profesionální PR článek, i s tím sputnikovským výkřikem "komu jsou ku prospěchu". Až mi naskákaly pupínky.

3 4
možnosti

Tož se podrbé synku.

0 0
možnosti

J20i56ř53í 85K29ý50r15a

18. 5. 2017 9:02

Skvěle!!! Karma!!!!R^

6 0
možnosti

Soudružko, soudružko. Váš článek mě velmi pobavil, několikrát jsem si při této výživné četbě ucvrnknul.

Tolik vám vadí, že už nemůžete bonzovat na sousedy z paneláku, že poslouchají rádio a věci podobné? Po všech těch letech diktatury, se stále komoušů zastávate? Proč? 40 let nestačilo?

Velmi rád bych sem napsal, co si o vas myslím, ale vzhledem k tomu že je to něco takového, co se slušným slovem nedá popsat, tak se zdržím a tím se nesnížím na Milošovu úroveň.

Vy a všichni vám podobní jste skutečnou ostudou této země.

8 10
možnosti

Pane Rochovanský, nevím, jak si dovolujete mi označovat za soudružku a jak jste přišel na to, že se zastávám komoušů. Pokud vím, nikdo z nich v článlu a ve vládní krizi nefiguruje. Jinak, vážený, nikdy jsem nebyla v ksč, naopak můj otec se v 68 podepsal proti vstupu vojsk a já jsem proto nemohla studovat to, co jsem chtěla. Jsem celý život pravicově smýšlející a druhého kola prezidentské volby jsem se nezúčastnila. Až extrémě levicově smýšlející jsou právě organizátoři demonstrací. Máte v tom nějaký zmatek nebo si myslím, že jde spíš o Vaši hrubou neznalost! A jinak, vyprošuji si nějaké poznámky za bonzování byť hypotetické, ale urážející.

11 2
možnosti
Foto

lidi nechtějí Babiše se Zemanem, jeden šulí daně a druhý chlastá a dělá ostudu...čemu na tom nerozumíte?

11 6
možnosti

Dobrý den, tomu rozumím, jen se mi nelíbí, jak toho využívají různé vlivové skupiny a jak toho zneužil premiér k zakrytí ČSSD lumpáren, které se za účasti ODS a Top politiků dějí na úrovni komunální i nejvyšší politiky přes 20 let.

9 2
možnosti

Ideove a myslenkove ukotveni autorky je patrne jiz z prvnich radku blogu.

Sepsano tak, ze rozumne lidi, misto, aby si ucast na demostraci rozmysleli (puvodni ucel celeho textu) je spise utvrdi, ze tento zpusob vyjadreni obcanskeho postoje je nanejvyse legitimni a o to vice potrebny.

3 7
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS