Kastrolová víra ano či ne? Nebo radši v zárodku hned počůrat a spálit?

Jsou to vážné věci. Věřící nemohou mít Boha, jako takového, jen v sobě. Potřebují pro svá tvrzení také nějaké kulty, náboženství a církve, aby poznali tu jedinou a správnou pravdu. Potřebují i někoho, kdo je povede a usměrní.                                                                                                                                                                      

I já v sobě nosím velké poznání, se kterým nechci zůstat sama. Připravila jsem tedy bleskový průzkum veřejného mínění, abych dopředu byla schopna rozpoznat následky svého konání ve jménu mé víry.

Anketní otázka:

Když se prohlásím za proroka, jelikož vyznávám kastrolovou víru (kastrol je jediným mým bohem, který se mi denně zjevuje a promlouvá se mnou), chci šířit jeho poselství, vytvořím manuál svého náboženství, kde v sedmdesátémosmém bodě napíšu, že bude zabit ten, kdo moji kastrolovou víru nesdílí a ve stopátém bodě, že bude zabit ten, kdo věří v jinou víru, co bude následovat? Vyberte jednu odpověď.

1. Okamžitě bude moje církev na Slovensku i v ČR zaregistrována a uznána.

2. Zavřou toho, kdo nesouhlasí s mojí vírou, neuznává mé náboženství a poškodí můj manuál.

3. Zavřou mne za trestný čin návodu k vraždám, šíření nenávisti a hanobení jiných náboženství.

4. Odvezou mne do blázince a můj manuál bude sloužit jako studijní materiál oboru Psychiatrie.

Děkuji Vám za Vaše názory, tipy, nápady a účast v anketě  :-) 

A teď vážně!

Pro všechny, kdo nejsou s to rozpoznat nadsázku a účel textu mé ankety, chci říci, že se nevysmívám věřícím v Boha, ani Bohovi samotnému a ani se nerouhám. Jsem sama člověk, který věří v to, že existuje cosi jako stvořitel, ať už je to kdokoli nebo cokoli. Nejsme tu sami jen tak náhodou, o tom jsem přesvědčena. Řídím se zásady slušnosti, křesťanské desatero, je pro mne vším. Církve, náboženství a bludná kázání k tomu ale více nepotřebuji. Náboženství, které hlásá zabíjení druhých lidí je zrůdná ideologie sloužící k ovládání a trýznění lidstva. Takové náboženství je opovrženíhodné. Vše, co takto násilně manipuluje s lidským myšlením, co mu chce přikazovat někoho vraždit a nepřiměřeně trestat, nebo mu bránit ve svobodném projevu, patří mimo zákon a mělo by spět k zániku. 

Proto podporuji čin Slovenky Adriany Melekové, ať už je to děvče kdokoliv a ať už (údajně) ohrozila bezpečnost svého, a prý i našeho státu, jakkoliv. Tady nebezpečno totiž už je jen tím, co se v Koránu píše a co se ve jménu Alláha děje. Ať už s Adrianou a jejím činem, nebo bez Adriany!

Normální knihy člověk nepálí, že? Je-li však kniha pro některé lidi nepřijatelná, zklamala-li jej a je-li to jeho vlastní kniha, čili jeho majetek, proč by s ní nenaložil jak se mu ráčí? Jestli tohle vše nedokáží pochopit orgány činné v trestním řízení, naše, potažmo slovenská justice a vláda, je to hodně smutná záležitost a doplatíme na ni! Jaká je to absurdita má dokreslit i moje anketa a přinutit k zamyšlení všechny lidi a hlavně zatvrzelé zastánce islámu jako oficiálně uznávaného náboženství, zda není skutečně něco hodně špatně. 

Včera běžel na Prima Zoom dokument Nezlomené a já bych chtěla říct, že už jen pro tyhle ženy i muže stižené primitivní ideologickou doktrínou, stojí za to pomočit Korán a spálit ho! A klidně si mě za to stíhejte a zavřete!

 

P.S. Trochu naokraj.  Škoda, že se za proroka neprohlásil taky president Trump a nezaložil své náboženství, byli by paliči těch jeho knih také lépe postižitelní

Autor: Jiřina Holotová | pondělí 20.2.2017 16:30 | karma článku: 31,88 | přečteno: 1386x
  • Další články autora

Jiřina Holotová

Z těch lidí je mi zle

23.8.2018 v 21:02 | Karma: 48,32
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4285x
Žijeme v překotné době a záleží na každém z nás, jakým směrem se bude svět ubírat, zda ve společnosti převáží zdravý selský a racionální rozum, nebo zda se necháme vmanipulovat do světa plného nesvobody, diktátu, zvrácených ideologií a hodnot, do světa orwellovského typu.