Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zločinecká prosovětská klika na iDnes blogu dostala přes prsty a kvičí :D

12 1
možnosti
RK

R66a30d31e80k 41K83a94r84a54s

16. 4. 2018 11:45

Myslíte eurosojuzská?;-)

3 4
možnosti
MB

Jsem ministrem zahraničí, v zemi, která je v NATO a EU. Nezbývá mi nic jiného, než-li "Držet basu", celek jednal. Jsem prezidentem, ve stejné zemi. Očekává se totéž - (minimálně rozumně mlčet). Naopak, obhajuji zájmy cizí velmoci, pak jsem tam oblíben. Jsem premiérem opět, ve strejné zemi ! V neděli akci pochválím - Nebylo vyhnutí ! V pondělí, jsem se vyhnutí měl vyhnout, tedy měním názor. Dělám to tak poměrně často - v kolektivu jsem poměrně oblíben ! Nejlepší je soudruh Skála ! Báseň 1968 - Jako Bezruč - Mlčel jsem ! Tvorba 2018 - Za to, že z naší zahrady je kousek světa svězí, děkuji ruským soudruhům z armády, co věrně Sýrii jejich vlast, tak pěkně střeží ... :-)

9 1
možnosti
PK

Je to dilema ..... podporovat spojence v EU a USA, nebo realizovat samostatnou zahraniční politiku ...resp. je zde třetí varianta a tou je hradní příklon do leva...tak poraďte panu ministrovi, pomalý předklon nepomáhá;-D

2 0
možnosti
VS

Jenomže on ji narovná - oproti vámRv;-D

6 5
možnosti
Foto

To se povede jen výjimečně.

1 1
možnosti
Foto

Zato Zeman je hrdě vztyčený až po boty v ruské zadnici.....;-)

17 5
možnosti
MK

RvRvRv Ono to vztyčení bude asi u Vás nulové a proto Zemanovi závidíte!

2 2
možnosti
JH

Jinak ale hraje toho ministra dobře...:-)

7 7
možnosti
RK

R17a21d78e39k 76K38a46r85a32s

16. 4. 2018 10:55

A co čekáte od herce? Ten přece vždycky jede podle scénáře.

5 5
možnosti

Rv (jste se netrefila)

10 6
možnosti

To vzkažte Zemanovi...

7 5
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4285x
Žijeme v překotné době a záleží na každém z nás, jakým směrem se bude svět ubírat, zda ve společnosti převáží zdravý selský a racionální rozum, nebo zda se necháme vmanipulovat do světa plného nesvobody, diktátu, zvrácených ideologií a hodnot, do světa orwellovského typu.